Tak, a nawet jeszcze przed jakąkolwiek współpracą. Szybka weryfikacja aktualnego stanu to element naszej bezpłatnej konsultacji. Edukujemy, sprawdzamy w czym jest problem i nie zawsze to oznacza, że stajesz się naszym klientem. Obie strony muszą czuć że z tej współpracy wyjdzie jakieś długotrwały efekt. Jeśli po konsultacji stwierdzisz, że chcesz już mieć poczucie spokoju i zaopiekowania większości tematów w rozliczaniu kierowców i wsparcia działu transportu – ustalimy jak szczegółowo skorygujemy Twoje dokumenty i wskażemy punkty do poprawy w innych obszarach firmy.
Logistyk / manager transportu
Zarządzanie kierowcami, trasami, ładunkami i spedytorami – pomagamy to ogarnąć
Konflikty wynikające z nieporozumień, koszty tras zagranicznych związane z planowaniem trans w Pakiecie Mobilności. Brak kompetencji u kierowców i spedytorów. Tylko edukacja i zrozumienie potrzeba każdej strony dają szansę na powodzenie.
KONTAKT:
mail: dok@ewicenter.pl
tel.: +48 507 032 697
Klienci, którzy potwierdzają, że działamy dobrze:
Zobacz jak możemy rozwiązać Twoje problemy
Gromadzimy wiedzę z wielu firm oraz z rozmów z tysiącami kierowców. Wbrew powszechnemu przekonaniu – nie zawsze problemem jest wysokość wynagrodzenia lub trudne zlecenia. Komunikacja, brak szacunku, wiedza – bez tego do głosu dochodzą stereotypy.
Problem
Odpoczynki tygodniowe skrócone, jak wydłużyć czas jazdy?
Konfrontacja wiedzy spedytorów z doświadczeniem kierowców powoduje wybuchową mieszankę. Nie pomagają interpretacje, skróty myślowe i opowieści o kontrolach zagranicznych, które krążą po parkingach i w internecie.
Rozwiązanie
Jak pomagamy?
Najprościej jak się da edukujemy wszystkich. Rysujemy przykłady analiz czasu jazdy. Opisujemy metody rozliczania odpoczynków skróconych i ich rekompensowania. Obiektywnie wskazujemy przepisy i dajemy prawo do wspólnego zrozumienia przepisów spedytorom i kierowcom, którzy powinni współpracować.
Problem
Nieporozumienia w zespole. Konflikty i frustracje
Gdy czas się kończy – pojawiają się nerwy. Spedytor wymusza łamanie przepisów chcąc zamknąć zlecenie. Psychologia, status w firmie, brak doświadczenia w praktycznym realizowaniu przewozów ciężarówkami – powoduje bunt po stronie kierowców. „Strajk włoski”, złośliwości, wzajemna niechęć.
Rozwiązanie
Jak pomagamy?
Pomagamy zrozumieć stanowiska każdej ze stron i szukamy wspólnego tematu do porozumienia. Pieniądze, czas pracy, zrozumienie potrzeb, okazywanie szacunku. Czasem to tylko problem komunikacji. A czasem to niestety ogromny problem komunikacji.
Problem
Brak cheętnych do pracy w transporcie?
Problem braku kierowców jest powszechny w branży. Ogólniki w ogłoszeniach, wygórowane oczekiwania ze strony kierowców, brak skutecznych przepisów chroniących zarówno kierowców przed manipulacjami jak i pracodawców przed nieuczciwymi pracownikami.
Rozwiązanie
Jak pomagamy?
Kierowca, tak samo jak klient, jest odbiorcą wartości jakie oferuje mu pracodawca. Oprócz wynagrodzenia oczekuje szacunku, możliwości rozwoju lub poczucia bezpieczeństwa (stabilności). Jak budować wizerunek odpowiadając na pytania kierowców? Jak budować lojalność kierowców, aby nie odchodzili? Upraszczamy np. zasady rozliczania wynagrodzeń, aby były zrozumiałe i obiektywne.
Opinie
Najczęściej zadawane pytania
Potrzebujesz pomocy lub masz pytania?
Czekamy na Twoją wiadomość lub telefon.
Tak. Częścią naszej usługi jest rozwiązywanie problemów firmy w zakresie obiektywnego wyjaśniania kierowcom przepisów drogowych, zasad czasu pracy czy rozsądzaniu – kto ma rację w konflikcie kierowca-spedytor.
Jest to dla nas ogromne źródło wiedzy o trendach interpretacyjnych na parkingach i w internecie.
Od zakresu czynności i czasu jaki poświęcamy Twojej firmie. Na poczatku zawsze poznajemy się wzajemnie, a po kilku tygodniach już wiemy – ile pytań się pojawia, jak dużo działań naprawczych musimy podjąć aby naprawić zaszłości.
Rozliczanie tras krajowych jest mniej czasochłonne od tras zagranicznych z wieloma punktami załadunku/rozładunku. Jeśli możemy sami pobierać sobie dane do roliczeń i mamy kontakt z biurem rachunkowym – jest to dla nas wygodniejsze – wtedy cena jest adekwatna.
Umowa jest z definicji bezterminowa, z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Bez żadnych kar umownych. Wychodzimy z założenia, że wstępne rozmowy o współpracy zdiagnozują nam zakres oczekiwań i gdy już dochodzi do umowy – zwykle trwa ona nieprzerwanie przez wiele lat. Nie mamy potrzeby blokować klientów „cyrografami” na kilka lat.
Naszym zadaniem jest pilnować tematu, więc przypominamy się o nadchodzących terminach, sami pobieramy dane – dopytujemy o informacje o nieobecnościach i jeśli nie jest to potrzebne – nie angażujemy pracowników Twojej firmy w proces. Przygotowujemy zestawienia, rozmawiamy z księgowymi i pilnujemy aby wynagrodzenia zostały zrealizowane zgodnie z założeniami i na czas. Odpowiadamy na pytania, pomagamy ustawiać listy płac, wyjaśniamy zmiany w prawie.Jesteśmy dostępni na każde zapytanie, ale nie narzucamy się bez potrzeby.
W zamian oczekujemy terminowych płatności za faktury.
METODY ROZLICZANIA DOPASOWANE DO USTALEŃ Z KIEROWCAMI
Dopasujemy się do Twoich zasad – nie musisz nic zmieniać w firmie
Dniówki, netto-brutto, diety wirtualne. Jeśli masz własne ustalenia premiowania kierowcami, kilometrówki, premie/nagrody – dopasujemy się, dzięki temu nie musisz prowadzić podwójnej dokumentacji (osobno dla kierowców i księgowej).
Powiedz nam czego potrzebujesz, jaki masz cel na najbliższe miesiące/lata, a my pomożemy Ci go osiągnąć przejmując na siebie wszystkie obowiązki rozliczeń z kierowcami.