Poznaj naszą firmę – po co istniejemy?

Przejmujemy od firm transportowych nudne i skomplikowane obowiązki rozliczania kierowców, odwołań prawnych, wyszukiwania wiedzy i tworzenia dokumentów księgowych oraz szkoleń i rozwoju pracowników.

Wyznaczamy wyższe standardy obsługi

Każda usługa jest poszerzona o kilka opcji

Poszerzamy typowe usługi rozliczania kierowców, obsługę prawną i księgowość
o budowanie marki pracodawcy, rozwój wizerunku i dobre praktyki w biznesie i ogromne zasoby wiedzy. Wchodzimy w szczegóły, których inni unikają.

Żyjemy z obsługi firm, które zlecają nam to, na czym się znamy lepiej od nich

31
28
25

Rozszerzamy opiekę nad rozliczeniami kierowców o wsparcie dla księgowości, obsługę prawną i szkolenia

Działalność wspierająca firmy z transportem

Ekspresowo wdrażamy każdą zmianę w prawie, optymalizując koszty i wynagrodzenia kierowców

1

Kim jesteśmy?

Eksperci „na godziny” – praktyka i wykształcenie branżowe – doradzamy firmom od 20 lat

2

Misja

Wierzymy, że prawidłowe rozliczanie czasu pracy kierowców jest wartością, która napędza rozwój firm transportowych.

3

Wizja

Pragniemy dotrzeć do każdej firmy transportowej, żeby podwyższać standardy pracy oraz usprawniać procesy rozliczeniowe.

4

Nasza firma składa się z marki głównej EwiCenter oraz 3 podmiotów pomocniczych:

Poznaj naszą historię

2003

Rozpoczęcie działalności dystrybucyjnej oprogramowania do rozliczania kierowców

Nasz start w branży transportowej powiązany był z rozpoczęciem dystrybucji oprogramowania do rozliczania kierowców produkowanego w Bielsku Białej. Dzięki wiedzy i zdobywanemu doświadczeniu mogliśmy realnie wypływać na rozwój oferowanego systemu, dopasowanie go do oczekiwań Klientów – to był bardzo owocny czas zarówno dla nas jak i naszego partnera z Bielska. Pomysły i wartości wbudowane do systemu oraz linia usługowego rozliczania kierowców zapoczątkowana z naszej inicjatywy – funkcjonuje z powodzeniem do dziś. Duma i satysfakcja z dobrze zrealizowanego projektu dała energię i motywację do kolejnego etapu naszej działalności.

2013

Początek niezależnej drogi w branży usługowego rozliczania wynagrodzeń kierowców

Sukces uskrzydla – dlatego po zakończeniu projektu wsparcia i usamodzielnieniu się poprzedniego Partnera – rozpoczęliśmy kolejny etap rozwoju. Własny system komputerowy, zestaw usług, których nie udało się wdrożyć z poprzedni partnerem – to nowy cel. Tym razem wszystko już na własny rachunek i bez kompromisów. Pomysł, projekt, realizacja i model sprzedaży został dopasowany do nowej sytuacji na rynku. Uzupełnienie oferty o specjalistyczną obsługę prawną dla transportu oraz nowoczesne metody marketingu pozwoliły przygotować się na wprowadzenie na rynek „czarnego konia” systemów rozliczania kierowców – systemu SuperTacho.

2018

Wprowadzenie na rynek własnego systemu do rozliczania kierowców – SuperTacho

Po 5 latach od pomysłu, sprzedaliśmy pierwsze, pełnoprawne licencje własnego oprogramowania, które od samego początku wyprzedzało istniejące systemu szybkością działania, intuicyjną obsługą i dopasowaniem funkcji do oczekiwań kadr i płac dla kierowców. Identyfikacja potrzeb biur rachunkowych i działów kadr/płac w firmach produkcyjnych ukierunkowało naszą strategie rozwoju na kolejne lata.

2023

Zmiana wizerunku firmy, ukierunkowanie na dzielenie się wiedzą i wspieranie procesu rozliczania kierowców od tachografów po płace i księgowość.

Osiągnięta pozycja firmy wynikająca z wartości jakie dostarczamy naszym Klientom spowodowała potrzebę inwestycji w wizerunek, ekspertów i jeszcze bardziej pro-kliencką obsługę Klienta. Od tego momentu zajmujemy się całym procesem rozliczenia kierowcy: od tachografu, poprzez kontrolę naruszeń, interwencje prawne podczas kontroli, ewidencję i rozliczanie tras krajowych i zagranicznych, aż po kadry, płace i księgowość w transporcie. Wszystko to pod stałym nadzorem prawników specjalizujących się w branży.

Poznaj nasz zespół

  • Mariusz Hendzel

    Prezes zarządu

    O mnie
  • Tomasz Szerszeń

    Wiceprezes zarządu

    O mnie
  • Marcin Krajewski

    Wiceprezes zarządu

    O mnie